Yang pergi kini kembali! Lyya Lyssa (:
Thursday, January 26, 2012 | 7:02 AM | 0 comments

Layan lagu Up All Night :)

Hello haters and fakersWatcha doin? I'm bored lah plus tired. I have tons of homework that need to be finish ASAP! but m a l a s //like err :S 

Today is fantabulous! *gedik :) tau tak tau tak tau tak nape? haa you tak tau :P 

alaaa ingt tak kita pernah citer pasal bestie kita tuh. alaaa yang comel comel gituh. Awak ni pelupa sangat lah! minum air semut byk sgt ke apa. Nak SPM dah ni, pe daa~ ahaa ingat? betul lah tu, Lyya Lyssa. Cute kan? 

ahaaa.. kita dapat jumpa dia hari ini. Woo gila best lah! Dah bape tahun dah tak jumpa? 1, 2, 3, 4 tahun kot~ haa tu lah gedik sgt nak pindah skolah. tak mau btho tak mau btho. tengok2 dia dah pindah. saja lah tu kan? :P 

Awak awakk, kita penat lah nak citer. P E N A T :/ tengok post ni, bahasa hancur lebur! buat malu je cikgu bm n bi tengok. Maaf cikgu! :] esok lah kita citer awak. Esok kita letak gambar sekali k k. 

Ya Allah, awakk! malu nye baca post ni. Lantak lah! 

NOTE TO SELF: Correct my language skill! 

Labels: , , , ,


Older Post | Newer Post