d a h t a k k e s a h
Thursday, December 8, 2011 | 10:08 PM | 0 comments
tak kesah ! tak kesah !

lah kau kutuk aku ke ? kesah aku ? tak lah weyh .
ceyh, kau kutuk orang bajet buat rancangan Melodi dengan gosip kau tuh

nak HOT LAH KAN ? JADI DIRI KAU SEBENAR !
alah yang aku kenal (dulu) . tak tau lah ni ke yang sebenar kau 
tapi aku lebih suka diri KAU YANG BAIK tuh
PEMALU YANG AMAT bila bergaul
aku rindu kau yang dulu lah bukan yang sekarang ! 

aku bukan sape sape . sape aku untuk kau kutuk ?
kau kutuk aku semata mata nak tarik perhatian 'kawan kawan baik' tuh
ingatlah lama lama kau asyik kutuk orang yang rapat dengan kau tuh
takde sapa nak kawan dengan kau lah ! 

aku tak yah masuk lah . aku bukan kawan kau kan ?
bila kau dah takde gosip terhangat kau tu dah
pengikut pengikut kau dah tak peduli kan kau dah lah

kau nak kembali dengan sape lagi ?
kawan kawan yang kau buang dulu ?
jangan harap lah !

maybe ada yang pemurah hati sangat nak maafkan kau
tapi bukan dalam sekelip mata !
sementara tu kau sorang sorang 
tu pon kalau ada yang maafkan kau

aku dah tak kesah . ape kau nak buat n bla bla bla
aku bukan kawan kau dah . kau yang buang aku :)

Older Post | Newer Post